小樽商科大学 > 附属図書館 > 図書館運営委員会選定図書
平成17年度第6回(平成17年11月24日)
 
 学生用図書
 書名 著者名 出版社
行政組織法藤田宙靖有斐閣
国家・政府の承認と内戦(下) 承認法の一般理論 広瀬善男信山社
国内避難民と国際法 島田征夫編著信山社出版
都市のガバナンス (岩波講座都市の再生を考える 2)植田和弘 [ほか] 編集岩波書店
都市の個性と市民生活(岩波講座都市の再生を考える 3)植田和弘 [ほか] 岩波書店
独禁法講義 [第3版]白石忠志有斐閣
不法行為法: 債権各論 2 (ライブラリ法学基本講義) 潮見佳男新世社
マンキュー経済学(2)マクロ編 [第2版]N・グレゴリー・マンキュー東洋経済新報社
民事訴訟当事者論福永有利有斐閣
民事訴訟法の基本問題山本和彦判例タイムズ社
民法総則講義潮見佳男有斐閣
ヨーロッパ統合と国際関係木畑洋一編日本経済評論社
流通・マーケティング(消費経済学体系:2)渡辺好章編著慶応義塾大学出版会
Advertising worldwide : concepts, theories, and practice of international, multinational and global advertisingMarieke de MooijPrentice Hall
Earnings : measurement, disclosure, and the impact on equity valuationD. Eric Hirst, Patrick E. HopkinsBlackwell Publishers
Financial reporting : an accounting revolutionWilliam H. BeaverPrentice-Hall
The forces of economic growth : a time series perspective Alfred Greiner, Willi Semmler, and Gang GongPrinceton University Press
Foundations of economic analysis of law Steven ShavellBelknap Press of Harvard University Press
Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes Marieke de Mooijsage
Innovation and incentivesSuzanne ScotchmerMIT Press
New paradigm in macroeconomics : solving the riddle of Japanese macroeconomic performanceRichard A. WernerPalgrave Macmillan
Positive accounting theoryRoss L. Watts, Jerold L. ZimmermanPrentice-Hall
Rationality and freedomAmartya SenBelknap Press of Harvard University Press
Relationship marketing in professional services : a study of agency-client dynamics in the advertising sectorAino HalinenRoutledge
Understanding the process of economic changeDouglass C. NorthPrinceton University Press
 
Copyright (C) 2005 Otaru University of Commerce Library. All Rights Reserved.